HelpSMI – в Україні набирає популярності програма, яка зводить журналістів і експертів

Опубликовать в twitter.com Опубликовать в своем блоге livejournal.com 21.02.2018 09:03

Наприкінці листопада 2017 року в Україні запустився сервіс для спілкування журналістів і експертів — HelpSMI. Інструмент дозволяє журналістам швидко отримувати коментарі до статей, знаходити гостей для теле- і радіоефірів, черпати ідеї для нових матеріалів від спілкування з експертним співтовариством. З іншого боку, PR-фахівцям надається можливість заробляти згадки у ЗМІ завдяки своєчасному наданню якісної інформації.

На сьогодні сервісом активно користуються близько 800 людей. Серед них представники  20 телеканалів, 12 радіостанцій, 6 інформаційних агенцій і численних Інтернет-ЗМІ. Експертна база складається з працівників 29 PR- та маркетинг-агенцій, 24 бізнес-асоціацій загального і вузького профілів, 30 дослідницьких установ, декількох державних органів, неурядових організацій, директорів і маркетологів приватних компаній.

На сайті компанії представлені перші історії успіху, в яких фігурують інформаційна агенція Укрінформ, 5 канал, liga.net, газета “Факти і коментарі”, онлайн-видання “Na Chasi”, західноукраїнський інформаційний портал Press Центр, радіо Hayat, телеканал ТАК TV, видання “Молодий Буковинець”, Донецька обласна газета “Знамя індустрії” та інші.

Своєю думкою про сервіс поділилася Валерія Печеник, головний редактор ІА Дивись.info: “HelpSMI — це ресурс, який вразив мене по-перше, чіткою структурою, адже аналогічні сервіси, з якими стикалася раніше, надавали просто контакти експертів. У випадку  HelpSMI — це ціла система, завдяки якій за добу ми змогли отримати кілька цінних порад (адже зверталися саме за порадою) від експертів, які суттєво зрушили розслідування з місця (ми робимо розслідування щодо публічних закупівель на регіональному рівні, а це передбачає великий об’єм роботи із даними та документами, тож без порад спеціалістів це було би зробити дуже важко). По-друге, HelpSMI вразив оперативністю. Це велика проблема для онлайну і в аналогічних сервісах доводилося чекати невблаганно довго, через що, зізнаюся, я свого часу й перестала вірити у подібні платформи. Дуже сподіваюся, що проект розвиватиметься й надалі, адже наша редакція планує регулярно користуватися такими новими і дуже потрібними можливостями! Дякуємо за прекрасну ідею і чудове її втілення!”

“Перші місяці роботи HelpSMI засвідчили, що інтерес до подібних послуг в Україні є. Журналісти надсилають в середньому по три запити на день. На 90% запитів надаються компетентні, інформативні відповіді. Кількість історій успіху (випадків, коли журналіст знайшов потрібного експерта і процитував його у матеріалі) постійно зростає. Сервісом залюбки користуються як загальнонаціональні, так і регіональні ЗМІ. Найпопулярнішими темами є корупція, енергетика, фінанси і право.” — говорить засновниця проекту й незалежний PR-консультант Анастасія Ширіна.

Зацікавлені у послугах HelpSMI й експерти. “Якщо компанія чи окрема людина ставлять собі за мету збільшити кількість згадок у ЗМІ, то за допомогою нашого сервісу зробити це надзвичайно просто. По-перше, тому що ви реагуєте на вже існуючі, реальні запити від журналістів. Немає потреби генерувати інформаційні приводи, витрачати ресурси на створення й розповсюдження матеріалів. Надаючи відповідь на питання журналіста, Ви допомагаєте йому виконати конкретне професійне завдання, тим самим створюючи собі репутацію знавця, а не спамера. Так вибудовувати відносини із представниками ЗМІ і простіше, і приємніше. По-друге, вірогідність того, що Вас процитують, зараз є порівняно високою з огляду на невелику конкуренцію. Кількість користувачів поступово зростатиме, і за рік процитуватися або стати героєм ефіру буде значно складніше, ніж зараз.” — розмірковує пані Анастасія.

Програма HelpSMI виводить двосторонню комунікацію PR фахівців і журналістів на якісно новий рівень. Вона допомагає професіоналам виконувати щоденні завдання швидше, краще, без зайвого стресу. Сервіс дозволяє журналістам формулювати запити і одним кліком надсилати їх усім тематичним експертам, які зареєстровані у системі. Процес реєстрації не займає і п’яти хвилин. Експерти отримують запити на особисту електронну пошту і листуються з журналістами стандартними імейлами — немає потреби заходити у особистий кабінет на сайті.

Наразі засновники активно працюють над популяризацією HelpSMI. Вони впевнені, що інструмент підвищить ефективність роботи PR- та маркетинг- відділів, зробить відомими справжніх експертів, позитивно вплине на якість української журналістики.

Посилання на сервіс: http://www.helpsmi.co/

helpsmi_-_2018-02-20_21-53-55

Новости по теме